Toppenservice av Rapha

När jag kom till jobbet igår upptäckte jag två sprickor i glaset ovanför näsan på mina cykelglasögon. Jag köpte dem i slutet på maj och jag har verkligen varit försiktig med dem, så jag förstod inte riktigt hur de uppstått. Jag tänkte det är väl bara att bita i det sura äpplet eftersom de inte var direkt billiga och beställa ett ersättningsglas av Rapha.

Jag mailade igår deras kundservice och berättade vad som hänt, samt frågade vad ett ersättningsglas skulle tänkas kosta. Idag svarade de och bad om en bild på dem, vilket jag gav dem med vändande post. Efter någon timme kom ett svar att de skickar ett nytt glas helt utan kostnad. Sånt kallar jag toppenservice!

Rapha får en ⭐️ i himlen av mig idag 😘

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s